€2200,- opgehaald!!

Eerder dit schooljaar hebben de kinderen van groep 7 en 8 goed hun best gedaan door samen in totaal €2200,- op te halen met het verkopen van kinderpostzegels.

De hoofdpersonen uit de kinderboeken Dik Trom, Kruimeltje, de Kameleon, de Drieling en Pietje Bell zijn dit jaar te zien op de kinderpostzegels. Volgens Stichting Kinderpostzegels staan de kinderboeken dicht bij de belevingswereld van een kind en wekken de avonturenboeken waar we allemaal mee zijn opgegroeid een gevoel van nostalgie op. Een goed gevoel over een tijd waarin de jeugd zo ongecompliceerd en veilig leek. Helaas kennen veel kinderen die in de daklozenopvang zitten dit gevoel niet en dat is precies waar de Kinderpostzegelactie zich dit jaar voor inzet.

Een hele mooie opbrengst voor een goed doel!