Hoera!! We zijn weer open!!

Wat fijn, sinds vandaag, dinsdag 9 februari, zijn we weer open voor alle kinderen! Vanwege de sneeuw levert dit een bijzonder plaatje op en extra plezier tijdens het buitenspelen.
Een aantal kinderen die maandag bij de noodopvang aanwezig waren hebben geholpen om de toegang naar de schooldeur redelijk sneeuwvrij te maken.

In de klas houden we goed rekening met elkaar en besteden wij extra tijd aan De Vreedzame School lessen. Het blok heet ‘We hebben Hart voor elkaar’, hierbij staan gevoelens centraal. In dit blok worden onder andere twee belangrijke vaardigheden voor conflictoplossing geleerd: je eigen gevoelens herkennen en erover kunnen vertellen, en het erkennen en accepteren van de gevoelens van een ander.

Mooi om na de Lockdown periode met dit blok te starten.