Ouders bedanken het team!

Wow wat een verrassing vandaag!

Bij aankomst stond er al een krijttekening bij de ingang van de school waarin het team van obs De Leeuwerikhoeve wordt bedankt voor de inzet. Daar is het niet bij gebleven.

Toen wij de studiedag waren begonnen werden wij in de ochtend verrast door heerlijke cup cakes. In de middag kwamen twee ouders van de ouderraad binnen om een kaasplank uit te delen, een mooie grote kaart en een reep chocolade voor alle medewerkers!

Het mooiste van alles waren de lieve woorden van de ouderraad voorzitter. Namens het hele team heel erg bedankt voor deze super lieve verrassing.
Tot slot kunnen we het niet alleen en zijn wij ook dankbaar voor de fijne samenwerking met ouders. Zo maken we samen het verschil voor de kinderen op school!