Uniek naschools keuzeaanbod van start!

Hoera! Het schooljaar mag weer beginnen. Op naar jouw nieuwe klaslokaal en de nieuwe groepsdocenten. Ook zullen de naschoolse activiteiten voor het eerst van start gaan vanaf de 2e schoolweek.

Aansluitend op de schooltijden kunnen kinderen van de groepen 4 t/m 8 van 15:00-16:00 uur deelnemen aan de naschoolse activiteiten. Voor het aanbod na schooltijd wordt een jaarprogramma gemaakt. Kinderen kunnen zich per bouw inschrijven voor een blok.

Denk hierbij aan drama, denksport, muziek, zelfverdediging, sport, kookles, huiswerkbegeleiding, robotica, lego League, dans, techniek, happy kids.

Het gehele aanbod is gratis. Voor de kinderen en ouders van de groepen 4 t/m 8 hebben wij een speciale informatieflyer gemaakt. Benieuwd? Klik hier voor de flyer.