We zijn weer begonnen!!

Wat super fijn: Wij zijn weer begonnen!!

Na de zomervakantie kwamen kinderen en ouders een beetje verrast het schoolplein op. Het hele gebouw is namelijk in de zomervakantie onder handen genomen en van top tot teen geschilderd.
Dit was gelijk een kans om de school van een nieuw gekleurd ‘jasje’ te voorzien. Het hele gebouw ziet er weer fris uit!

De schilders van ‘van der Valk Schilders’ hebben keihard gewerkt en natuurlijk willen wij hen ontzettend bedanken voor deze nieuwe jas!

In alle groepen hebben wij met elkaar gezorgd voor een fijne start. De eerste weken zijn extra speciaal omdat wij dan de tijd nemen om samen afspraken te maken hoe wij het graag hebben in de klas. Deze eerste weken noemen wij dan ook de ‘Gouden weken‘.
Elke dag geeft de leerkracht een les van De Vreedzame School. Het schooljaar starten wij met het blok ‘We horen bij elkaar‘. De lessen staan in het teken van groepsvorming en het creëren van een positief klimaat in de klas. Samen met de leerlingen maken we afspraken over hoe we met elkaar omgaan. Ook bedenken kinderen zelf taken en verantwoordelijkheden.

Zo zorgen we samen voor een fijne en goede start van het nieuwe schooljaar!