In onze basisschool is een peuterleerplek gevestigd, die is aangesloten bij de Stichting JongLeren. Peuterspeelzalen zijn voor kinderen van 2 tot 4 jaar. De intensieve samenwerking met De Leeuwerikhoeve blijkt al uit de naam: ‘t Leeuwerikje.

JongLeren peuterleerplek

JongLeren is dé organisatie in Den Haag waar peuters (2,5-4 jaar) spelend leren en zich zo ontwikkelen. Bij JongLeren kunnen peuters ontdekken en ervaren in een vertrouwde en veilige omgeving, waar ruimte is voor fantasie en creativiteit. Er is volop aandacht voor onderdelen als muziek, knutselen, rekenen en bewegen. We leren de kinderen ook om zelfstandig te zijn. De eigen jas aantrekken, netjes eten en drinken aan tafel en alleen een taakje doen. Op de peuterleerplek leren kinderen ook om samen te zijn: samenwerken, samen spelen, met andere kinderen delen en rekening met elkaar houden. Ons doel is dat alle kinderen in een veilige omgevingspelenderwijs kunnen leren.

Samenspel/JongSamen (vanaf 2 jaar)

Voordat uw kind naar de peuterleerplek gaat, kunt u, samen met uw kind, al meedoen met een Samenspelgroep. De Nederlandse taal is belangrijk bij de activiteiten die we samen doen. Deelname is gratis. Vraag op de peuterleerplek naar de mogelijkheden

Wilt u meer weten over peuterleerplek het Leeuwerikje?
U bent van harte welkom op onze locatie voor een rondleiding en een kennismaking!

We vertellen u graag alles wat u wilt weten. U kunt ook bellen.
Peuterleerplek het Leeuwerikje :
Walenburg 25, 2591 BR Den Haag, 070- 2053963 of 06-10450779

Wat kost de Peuterleerplek?

Dat is voor iedereen anders. Het hangt af van ieders persoonlijke situatie. Met een Ooievaarspas, is de Peuterleerplek gratis.  Op www.jonglerendenhaag.nl kunt u onder ‘wat kost het’ eenvoudig zelf berekenen wat de Peuterleerplek voor u kost.

Hoe schrijf ik mijn kind in?

U kunt uw kind inschrijven via onze website, info@jonglerendenhaag.nl.

Direct  op de homepage vindt u een button met  ‘inschrijven’. Als het niet lukt, dan kunt u ook naar de peuterleerplek komen voor hulp bij inschrijving of bellen met de Kindadministratie 070 – 205 2555.

Voor meer informatie klik u op onderstaand logo: