Wat een Speelplezier!

Na een zomervakantie die voor veel gezinnen iets anders is gegaan dan normaal, zijn we het schooljaar weer fijn begonnen.
Alle kinderen hebben hun plekje gevonden in de klas en de lesdagen zijn weer tot 16 uur met onze mooie talentklassen (later meer hierover).

Voor de kinderen in de kleutergroepen is het toch wel even gek dat hun pappa en/of mamma niet mee naar binnen kan. Toch gaat dit hartstikke goed. Wat vooral heel leuk is om te zien is al het Speelplezier in de groepen 1/2. Kinderen zijn nu vol op in de weer rondom het thema ‘We spelen de winkelstraat’. Niet alleen in de klassen zijn de hoeken volledig ingericht rondom het thema, maar ook in de gangen. Kijken maar eens op deze foto’s:

Snuf maakt maakt samen met de kinderen boodschappenlijstjes. Vervolgens kunnen zij naar de bakker of naar de supermarkt om de producten te kopen.
Natuurlijk hebben we dan ook een bakker of een cassière nodig die de broodjes bakt en de boodschappen afrekent.
Wat een super leuke manier van leren!