We zijn weer begonnen!!!

Na een heerlijke zomervakantie zijn we maandag 22 augustus weer begonnen met alle kinderen. Super fijn om iedereen weer te zien na de vakantie. Ook mogen we in een heleboel groepen nieuwe klasgenoten voorstellen, welkom bij ons op school! Jullie waren zelfs vrijdag al even op school bij de nieuwe juf of meester en kon je alvast kijken in de nieuwe klas. Wel zo fijn als je nieuw gaat starten bij ons op school.

Alle juffen en meesters hebben tijdens de laatste week van de vakantie al hard gewerkt om alles gezellig te maken in de klaslokalen en in de gangen. We zijn er helemaal klaar voor en hebben er zin in om er een (leerzaam)feestje van te maken dit schooljaar!

Bij de start van het schooljaar hoort ook een nieuwe schoolgids. Benieuwd? Klik dan hier.